شناسهٔ خبر: 22764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارائه وام نوسازی مسكن در بافت‌های فرسوده شهری استان همدان

نشست رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره كل راه و شهرسازی استان همدان از تخصیص ۳۰۰۰ فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده كشور به شهرهای دارای محدوده‌های مصوب استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرائی گفت: واگذاری این تسهیلات در استان همدان فقط به شهرهای همدان –ملایر – نهاوند – اسدآباد- تویسركان –بهار –رزن – كبودر آهنگ – فامنین – لالجین و جورقان تعلق می‌گیرد.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری در خصوص جزئیات ۳۰۰۰ فقره سهمیه وام گفت: این تسهیلات توسط بانك مسكن با دو سال دوره مشاركت و ده سال فروش اقساطی انجام می‌پذیرد.

قرائی افزود: مبلغ وام این تسهیلات ویژه در شهر همدان ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰ میلیون تومان برای همه واحدها است.

وی بیان كرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارك مورد نیاز و به منظور تشكیل پرونده در سامانه به آدرس  facility.udrc.ir به  اداره كل راه و شهرسازی استان همدان مراجعه نمایند.

وی گفت: متقاضیان باید با هماهنگی این اداره كل نسبت به ثبت نام در سامانه و اخذ كد رهگیری اقدام كرده و با توجه به امتیاز مكتسبه اولویت‌بندی شده و در نوبت خود به بانك مسكن جهت اخذ تسهیلات معرفی می‌شوند.

قرائی در پایان افزود: با توجه به محدود بودن تعداد سهمیه استان همدان متقاضیانی كه سریعتر اقدام به مراجعه و ثبت نام نمایند در اولویت اخذ وام قرار خواهند گرفت.

نظر شما